Alla snubbar vill ju vara katt!

PÅ SÖNDAG SKA JAG HÄMTA TOPH :D :D :D Jag är så himla glad och förväntansfull! Vill bara att det ska bli söndag NU xD
 
Måste dock bara städa innan...städa bort en massa grejjjer o flytta saker på hyllor o så som är lätta att riva ner :P Men det ska nog gå bra hoppas jag!
 
Annars då? va o såg min kusin Sanna dansa igår :) Det var väldigt trevligt och kul :D De var väldigt duktiga, kul att se lite olika danser - bland annat dancehall :D
 
 
Nä, nu ska jag se klart hockeyn, sen ska jag gå till ica o köpa gelehjärtan och choklad o sen ska jag ha en trevlig kväll för mig själv :D (forever alone)

Kommentarer
Postat av: IB

Lycka till med kattungen. Jag förstår att du längtar.

2014-02-17 @ 11:14:47
Postat av: IB

Lycka till med kattungen. Jag förstår att du längtar.

2014-02-17 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback