Tick tock goes the clock. What now shall we play?

Hejsa hoppsan!
 
Nu är typ sommaren slut, Sjukt tråkit, men vad gör man?! -.-
Aja, iallafall! Min höst är lika oviss som livet i allmänt så ja får väl se vad jag hittar på med mig själv. Annars går väl allt frammåt iallafall! Är väl en bra grej typ, fast tiden hade gärna kunnat få stå still i några år!

Har slutat jobba och känner att jag saknar det lite faktiskt. Men men, ska nog söka dit nästa år också : )

Vad gör jag nu då? Pluggar, typ ish! Har ett arbete som ska göras och en tenta som ska skrivas. Går sådär, som alltid! Men aja...tur man har många chanser på sig att klara dom x)
 
Annars har jag totalfastnat för en serie som heter Pretty little liars. Och nu har jag dessutom kommit ikapp så har också börjat se om den ingen..gosh! har aldrig varit såhär exalterad, inte ens för Doctor Who ;O wieeerd....
 
Aja! Har iaf börjat se om Doctor Who med E <3 Är så himla roligt att E älskar Doctor who också! Blir så nööjd :D
 
 
Och om mindre  än 2 veckor börjar dansen igen. Ska gå dancehall, och dessutom i en svårare grupp än vad jag tänkt mig! Behöver jag ens tala om att jag redan är nervös och har ångest över det? xD Gosh...vad har jag gett mig in på?!


Aja, hej då. glad påsk god jul och happy halloween!

Tjopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback