Ser du stjärnan i det blå? Ta en sup så ser du två!

Trött idag! Håller säkert på att bli sjuk, skulle inte förvåna mig! Aja, det skulle nästan typ passa bra o bli sjuk nu! Då skulle jag ha en bra anledning till att bara vara hemma och lägga mer tid på att skriva på hemtentan istället för att behöva gå till skolan och så! Känns lite halvers att säga så.....
Annars kommer jag inte på något speciellt att skriva så jaa ^^
 
Dag 13 – Mitt drömbröllop
Jadu, vars ska jag börja?! Jag har några stycken, det är väl okej?! Fast jag räknar upp två stycken bara trorja...
 
Iallafall:
1. Stora salen på Hogwarts - Bröllopslåten, alltså den som spelar när man går in i byggnaden, ska vara Hedwig's Theme! Där ska alla karaktärer från Harry Potter vara med (eller ja minus typ några stycken...) och som präst vill jag helst ha Albus Dumbledore, men om jag inte får ta han så vill jag antingen ha Mcgonagall, Luna eller Ron! På kvällen ska det vara en dans-ish/bal-ish, typ exakt som den i GOF(Goblet of fire, fjärde boken), där alla är finklädda och det bjuds på mat och hela konkarongen! Och på kvällen ska ju naturligtvis The weird sisters spela :D Och kanske något mugglarband också...typ Ye Banished Privateers, Syster Sol, Nightwish eller Gred and Forge (Fast dom kanske inte riktigt räknas till mugglarband men aja)! Eller varför inte alla 5 :D!!
 
 
2. I Tardisen! Där ska också alla karaktärer vara, och då även Torchwood-karaktärerna inräknade! Plus snälla aliens, dock är varken Daleks eller Cybermen välkomna!!
Musiken som spelas när vi ska gå in i tardisen ska vara introt till Doctor Who! Som präst ska det lätt vara Captain Jack Harkness (Om det nu inte vore honom jag skulle gifta mig med, isf får 10:e doctorn va präst)!
Efter det får det jaa, mest bara vara allmänt party och fest o bara ha kul :D
 
SÅ jaa...Något mer realistiskt då...ja, jag vet faktiskt inte :P Något nördigt ska det vara iallafall...sen får jag väl se! Hade varit kul att göra något annorlunda än det traditionella :P Så ja, får väl se hur det blir ;D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback