Högt över havet, sanna mina ord!

Lite uppdate innan de där en-gåmg-per-dag-inläggen ska fortsätta svaras på...får se när jag lyckas vara klar ;D haha!!
 
Iallafall:
- Jag har blivit moster för andra gången :D Åt en liten Matheo!! Han är såå söt <3 Nu längtar jag bara efter att få träffa han!!
- Jag har tonar håret för andra gången i mitt liv och det blev mörkrött ;D blev mörkare än vad jag trodde men jag är nöjd :D
- Skolan har börjat och jag är inte taggad nånstans
- Dansen har börjat o det är niiiiice :D
- Jag följer Robinson..alltså helt ärligt, varför då? xD Skitprogram egentligen ju..men ja, måste va för att Robban och Mirre är med! ;D Älskar robban, han är så..jagvetintevad xD
- Hösten är här och jag läntar redan till nästa sommar...
 
 
ööh, sen kom ja inte på nå mer xD
 
 
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
 
 
På toppen av skuleberget :D Visste att jag ville klättra upp dit, i mitten undrade jag vad fan jag hade givit mig in på? Hur sjutton skulle detta vara möjligt?! Men när jag väl var på toppen var jag bara så sjukt stolt över mig själv och jag vill göra om det :D :D Lätt!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback