Don't blink! I said, don't blink!!!

Igår var jag och såg Balettakademiens vårföreställning med Amanda! Hela föreställningen var sjuukt bra, alla var jätteduktiga och inte lite nöjd blev jag när det dansades till Betula låten från Ebba och Didrik :D Nostalgi på hög nivå <3 Åh, jag blev så himla sugen på att själv få uppträda! Men det lär ta några år innan jag kommer dit, om jag nu ens kommer dit XD Men kanske :D NÅN gång...:D

Men iallafall, det bästa var ändå Dancehallgrupperna, f1,2 och 3, de jag hade sett fram emot mest!! Alltså det var typ ett vad det coolaste jag sett, nånsin! Korreografin var så sjuuuuukt bral! Och dansarna var så otrooligt grymma!!! Min kusin skulle varit med men hon reste bort, men hon hade berättat lite om det och bara genom det hon sa så vart mina förväntningar höga! Jag kan nu säga att ordet besviken inte ens finns som ord när det gäller detta!! DET.VAR.SÅ.HIMLA.BRA!!!!!

Så, ni som inte var där missade VERKLIGEN något!! Men här är iallfall en video från deras genrep och det jaaa......Se själva och NJUUUT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback