In med bollen i mål...I MÅL SA JAG!! D:

Jaa, hej o hå! Längesen nu, igen..japp, jag lär ju aldrig lära mig XD
Iallafall! Har hunnit med en resa ner till Varberg och hälsat på syster med familj :) Riktigt trevligt och mysigt :) Kul att jag fick möjlighet att följa med! Var roligt att få träffa Milo, systersonen, igen också! :) Så fin grabb, mysig och så busig :D Och snart blir han storebror! :D Ska bli så roligt att bli moster igen!!
Annars förutom att umgås hann vi med ett besök i göteborg (där jag ÄNTLIGEN fick gå på SF-bokhandeln, och även hittade en fin affär som heter shock där jag köpte en awesome väska :D  http://www.shock.se/Accessoarer/35527-Bag-Square-Clock.htm
Vi hann också med ett besök i en bokskog och en fårfarm! :D Plus att vi på vägen hem åkte förbi Ikea och shoppade ;) hehe! Köpte äntligen min hyllklocka som jag trånat efter i ett helt år! http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60139693/?query=IKEA+PS+PENDEL+Golvklocka
Blev en massa annat köpt också såklart :D haha!
Har ju såklart också hunnit med en student också! Min kusin tog studenten och det var så kul att se :D att hon blivit så stor, jag undrar när det hände? ;D
Bilder kommer nog sen :) Vet inte om jag lägger ut dom här eller på fotobloggen, men säger till iaf : D hehe!
Nu är det sommar! Så skönt! Har inget sommarjobb men det känns bra ändå, behöver vila efter hur jobbigt detta år har varit..och sen har jag en del skolarbete som ska in/göras i augusti så jag har ju o göra ändå ^^
Och sverige var sämst i EM också...sjukt trist! :(
Ha en bra dag : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback