Happy new year

Jaha, då var det ett nytt år igen då! Det har gått fort, men det har varit ett väldigt bra år sånär som på några saker! :) Känns bra att få lämna ett bra år bakom sig och se fram emot ett nytt år som jag tror kommer bli minst lika bra hoppas jag :)

Här är en liten resume av det större som hände under 2011:

- Började min andra termin på universitetet. Var en bra termin, iallafall första och sista kurserna (Idrottsmedicin - Anatomi och tramuatologi, Idrottspsykologi)!
- Drog till Hemavan med programmet! Mycket trevlig helg!
- Upptäckte den underbara dansen Streetdance och blev totalt fast! Älskar det verkligen och nu kämpar jag med att få så många som möjligt att också upptäcka det :D
- Min morfar dog den 18 April. Var väl det större tråkigare som hände :/ Men efter en tids sjukdom så var det nog egentligen bara skönt för honom att få somna in! Känns skönt att veta att han nu slipper lida!
- Gick på Hannahs student! Riktigt roligt att se och jag längtade tillbaka till då jag själv tog studenten. Skulle göra mycket för att få göra om den dagen!
- Drog till Lodnon och upplevde bland annat the monent of my life! Var nämligen på galapremiären av sista HP filmen och det var så underbart! Stod inte så nära för att kunna få autografer men stod ändå bra till för att få bra foton!
Väl i London såg jag också två underbara musikaler, Mamma Mia och We will rock you!
- Såg sista HP filmen på midnattspremiären och tyckte den var riktigt bra :D
- Gick äntligen Prideparaden för första gången i mitt liv :D Var riktigt roligt. Dock vare kallt och tiden gick för fort..Nån gång ska jag gå det i stockholm!
- Har spelat fotboll i korpen och spelar nu innebandy i korpen och det är verkligen jättekul! Har saknat lagsporter så otroligt mycket och detta är ett bra tillfälle att få spela för kul skull utan press! :D Har också fått många nya vänner!!
- Fyllde 22 och känner mig äldre än gatan själv!!
- Gjorde min första salsomtenta..gick åt skogen! :(
- Har prövad Dancehall för första gången och tycker väldigt roligt :D Svårt som sjutton men kul!

- Hade en mysig julafton i stugan med syskon+respektive och barn! Dock utan äldsta systern då hon jobbade men det tog vi igen på annandagen!
- Hade en underbar nyår med vänner :D Riktigt kul!!


Nu ser jag fram emot 2012 och hoppas på att det ska bli ett bra år! Gott nytt år!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback