Just pay me back with 1000 kisses

Dag 8 – Låtar jag kan lyssna på om och om igen

Tänkte ta upp min lista igen..tjohoooo! :D Haha, detta kommer nog inte gå så bra men vi får se vart det leder...

Aja! Låtar jag kan lyssna på om och om ingen..ja de är många det och varierar gör de från dag till dag! Men här är några iallafall som har bestått ett tag, iallafall några jag hittills inte tröttnat på:

I'll cover you - från filmen Rent! ÄLSKAR den låten! Den är så otroligt fin <33
Gay Pirates - Cosmo Jarvis. En mycket fin låt, sorglig men fin <33
Not Afraid - Eminem
First of the year - Skrillex
Viva forever - Spice girls
Love is all around - Wet wet wet
74 75 - The Connels
Enya! Alla hennes låtar lyssnar jag gärna på om och om igen, gärna med en harry potter bok som sällskap <3


Så, tror det va alla :P Eller ja, alla äre inte alls egentligen men jag kommer inte på fler just nu XD


En kratta som skratta! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback