Don't stop believing!

Dag 9 – Ett bra beslut jag har tagit

Hrm, ett bra beslut jag tagit? Ja, det är en del men det första som dyker upp i mitt huvud är nog när jag bestämde mig för att vara arrangör för ett Harry Potter-Konvent! Träffade verkligen flera av mina närmsta vänner genom det och hela den helgen var verkligen en helg som var en av de bästa stunderna i mitt liv <3



"My mama alway says: Life is like a box of chocolate! You never know what it's gonna get" <3 (Från filmer Forest Gump! Säkert något stav/gramatiskt fel men jag orkar inte kolla upp hur det ska va egentligen!)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tror nog att det är ett av mina bästa beslut också. Att svara på det där mailet från Sanne och sen nervöst åka in till stadsbibliteket och träffa er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback