I'm a happy happy girl!

Har ÄNTLIGEN tackat JA till en jättefin lägenhet :D Så nu inväntar jag bara den dag DÅ JAG ÄÄÄNTLIGEN SKA FÅ FLYTTA HEMMIFRÅN :D:D
Känns så otroligt roligt! Lägenheten var som sagt jättefin och området likaså. En aningens lite dyr hyra men det ska nog gå runt I hope :P Får väl försöka skaffa ett extrajobb i värsta fall ;P

Annars så går studierna hittills iallafall väldigt bra :) har en väldigt bra klass och nollningen har varit väldigt minnesvärd! har bland annat badat i Umeälven, VUNNIT såpafotobollen och varit på Corona en tisdag! Ja, helt otroligt roligt :D


Imorron är det sitting! Köpte mig en klänning igår på myrorna som jag ska ha då :) Den är jättefin!


Och dessutom köpte jag mig ÄNTLIGEN en ny mobil :D Känns väldigt skönt o kunna ha en BRA ringsignal för en gångs skull och det BÄSTA med den är att när man skickar sms så blire som en chatt typ :P Man ser lixom meddelandet man fick samtidigt som man skriver! Jättebra, för jag är lixom expert på att glömma bort vad folk skrev :P




Ha en bra dag!





Of course it is happening inside your head, Harry,
but why on earth should that mean that it is not real?
//Albus Dumbledore

Kommentarer
Postat av: IB

Grattis till lägenheten.

2010-09-10 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback