Säng säng säng, sova sova sova!

Jag är trött trött trött! Spelade innebandy igår klockan 22 till 23 så det kan nog va den stora orsaken! och sen rekomenderar jag INTE att köra ett bodybalance pass INNAN du ska spela innebandy eller nått liknande. Blev så jäkla trött på avslappningen efter passet så det blev extra jobbigt o spela innebandy XP Men men...det gick iaf!
Sen när jag skulle köra hem så var det såklart frost på rutorna så jag fick stå där en stund o skrapa rutor!


Jag har hemskt mycket att göra egentligen! Borde börja packa det sista men det blir aldrig av, och på pluggfronten är jag lat som jag vet inte vad! Gaaah!


Borde också ta tag i o läsa ut Deathly Hallows (Jag läser alltså den för andra gången för att jag glömt bort allt och för att filmen snart har premiär och jag vill kunna vara med på allt) men det blir ju inte heller av!




Jag känner mig kreativ, fotolusten är stark, men jag vet inte VAD jag ska fota eller så!

HAHA XD Jag är verkligen trött! Skrev först sova istället för fota i meningen ovanför! ooh


Nä, nu ska jag snart ta o käka nått o sen bege mig till Iksu för grupparbete. Hoppas det inte tar längre än till fyra bara, för jag ska träffa Matilda halv fem o har INGEN lust att missa det!



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback