Hard rock halleluja!

Plugg plugg plugg i massor och inte nog med det tenta på fredag! huuuu...Ångesten är hög som bara den och även fast jag försöker plugga så äre inte alltid allt går in vilket är frustrerande -_- Men är ledig imorn och på torsdag så då blire två fulla dagar med plugg plugg och kanske lite plugg!


Jag längtar tills tentan är över! Ska bli sååå skönt! Hoppas bara att jag ska klara den...


Nu äre mindre än en månad kvar tills jag flyttar :D:D Jag längtar massor. Har börjat måla om fyra stolar som stått i stugan o bara skräpat :) De blir vita o ska vara placerade i köket, alltså är de köksstolar ;P



Men ha en bra dag!





Man föds inte till kvinna, man blir det!
//Franske filosofen Simone de Beauvoir, ur boken Det andra könet 1949


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback