Please don't stop the music

IMOORN SKA JAG SE HARRY POTTER :D Hihi! Kan det inte bara bli imorron nuuu?! ;P Haha, jag e typ så taggat på filmen att jag totalt glömmer bort min födelsedag på lördag :P Haha, men men! Den får jag tänka på sen, efter bion imorron!


Ska ta tag i o läsa ut boken idag o imorron :P Jag är lite efter det det där, men jag SKA lyckas :D


Denna veckan är väldans slapp. Ena seminariet klart, där vi endast skulle redovisa vårat grupparbete och på fredag ska vi ha skrivit en portfoliouppgift som vi ska redovisa :P Dock känns portfoliouppgiften rätt dryg o onödig men det ska nog gå :P Gör klart skiten på torsdag, har ingen tid nu då jag ska läsa HP och fundera hur jag ska klä ut mig :P



Have a nice day!





- I'm in love whit her.
- Okay, you'r in love whit her. Have you even met her?
- No....Can you introduse me?

//Harry Potter, Ron Weasley Half blood prince!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback