No day but Today!

Vennisag i lördags :D Jättebra blev den och alla är jättenöjda! Känns skönt att allt arbete inför den är över! Och jag lyckades faktiskt skaffa mig en plint som bord till min fotobok :D Var awesome!
Efter venisagen gick vi först och köpte pizza och sen gick vi till en park, satt i ett lusthus och umgicks :) Mycket trevligt vare! Efter det blev det bockarna! ^^

Idag har vi legat ute och solat i det fina vädret! Jätteskönt vare! Ikväll ser det ut som att det ska bli filmtime! En slapp söndag alltså (förutom tvättning ;P)

Och på onsdag far jag hem :D Får sjuts upp av päronen då de varit och hälsat på min syster och framförallt min systerson(som jag kommer få träffa senare i sommar)! Så då spar jag lite pengar :D

Have a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback