May it be

Idag har jag monterat 2 bilder! Ja, faktiskt bara två! Men ni anar inte hur sjukt lång tid det tar! Först ska man skära till bilden så att den passar i ramen. Sen måste man även diska glaset för att det ska bli rent. Efter det väntar många timmar med att försöka få bort allt damm från både bild och glas! Det tar tid, kan jag säga! Lixom på en hel dag har jag monterat som sagt två bilder bara! Har nu två kvar så jag vet som precis vad jag ska göra imorron :P
Har även fått mitt nya glas idag :D Det första gick sönder men det var väl liiite tur det för det var lite för stort men det nya passar alldeles utmärkt :D Ska försöka att inte göra sönder ngt mer nu XP

Snart ska jag gå o duscha, hade tänkt göra det igår men det blev att fara hem till Erik, vår lärare, med Soley och printa ut bilder till klockan tolv på natten eftersom att skrivaren krångla på skolan! Och idag har jag absolut inte haft tid då rammonteringen tagit all!
Så alltså ska jag duscha om en stund och efter det ska jag laga någon riktigt god mat, det förtjänar jag idag tycker jag! Sen ska jag tillbaka till fotokällaren och skriva fics! Har jag velat göra länge nu men min bärbara dator har börjat krångla och jag hoppas verkligen inte att något kommer försvinna (bilderna har jag säkra, det är ficsen jag är orolig för :( ).
Men men, det är det jag ska göra!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mostra

Lycka till så jättemycket med ditt arbete o hoppas lördagen blir trevlig:)

2010-05-04 @ 21:00:51
Postat av: Hannah

Hoppas att det går bra med allt, synd att jag inte kunde komma till helgen ._.' Hade velat träffa dig, men behöver lite ensamtid. Ska träffa Fredrika också och kanske shoppa med Linnéa :D



Hoppas maten blev god och lycka till med datorn <3

Postat av: kusen matilda

åh hade jättegärna velat se din utställning!:) men det är ju en bit att åka också.. lycka till i alla fall!!

2010-05-06 @ 20:06:13
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback