In the heat of the night

Trevlig helg hemma i Umeå <33 Fredagen bjöd på grillad mat och valborgseld. Dock var det väldans lerigt och fullt med folk på Campus och inte träffade jag någon kändis heller! Men men...

Lördagen bjöd först på lunch och fika med underbara Matilda <3 Synd att vi inte hann ses längre men det spelar ingen roll! Vi fick iaf ses :D 
Senare på kvällen blev det underbart rollspel! Jätteroligt att äntligen få spela med sina egna karaktärer. :)

Och söndag for jag tillbaka till Forsa där jag nu är! Ska snart ta o börja diska mina glas jag ska ha i ramarna. Vet dock inte än om glaset passar ;O Och just nu är rummet låst där mina ramar är så jag måste vänta på vår lärare, och jag vill gärna pröva glasen först innan jag diskar dom!

Och snart snart äre utställning också och om inte många veckor är skolan slut :O tiden, vart sjuttsingen har du tagit vägen?


Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback