going down down down

Idag har klassen varit och klättrat och ålat och krypit i bodagrottorna! Väldigt roligt faktiskt. Det var en massa grotthål nere i ett stort stenras (efter istiden) som vi klättrade ner i. Kallt var det där och is fanns fortfarande kvar. Och lerigt som sjutton (håller just nu på att tvätta min jacka och har sköljt av mina regnbyxor i duschen för att de vart inte liiiite leriga och smutsiga o blöta. Och mina vantar, ha ALDRIG tygvantar när ni kryper i berg. De blev blöta på två sekunder!).
Men iallafall..vi kröp där nere o olika gångar, vissa så smala att man fick lov att åla sig fram. Kul kul :D Vill jag göra om!


Ikväll blire nog en lugn kväll och det blir nog fest imorron hos Erik! Ska bli kul!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: IB

Att du tordes!! Det hade jag aldrig vågat prova på. Jag har en viss skräck för trånga utrymmen.

Bra gjort.

2010-05-30 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback