Han vill va fri som en fågel...

...Fri som en fågel.
Och då är det som
nånting ropar: KOM!,
I hans galna luffareblod.


Satt o tittade på Rasmus på Luffen igår. Har inte sett den på jättelänge och den var lika bra som då! Jag älskar verkligen Astrid Lindgrens sagor, de är underbara! Vad skulle man göra utan dem?

Har nu skrivit ut ungefär 25 av mina projektbilder på vanligt papper (inte fotopapper) som jag sedan har tejpat upp i taket ovanför min säng, så nu kan jag ligga o kolla på dem o försöka bestämma mig vilka jag sta ta. Just nu är det jättesvårt för jag vill ha med allihop, och jag har inte ens fotat klart än! Men det ska nog lösa sig trorja :P


Ikväll blir att baka äppelpaj :D Ska bli otroligt gott!


Have a nice daay!!

Kommentarer
Postat av: IB

Vi instämmer om Astrids berättelser. Lycka till i valet av bilder. Ville gärna vara med och smaka av äppelkakan.

Vi ses i Påsk.!!??

2010-03-28 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback