Grön grön är mössan på mitt huvud

Idag har vi gått igenom olika sätt att ställa ut, alltså om man ska ha ram eller något annat. Jag har absolut inte bestämt mig, men fantasifull som jag är så har jag 10000 ideer som jag tror knappast kan gå o genomföra :P men jag har en som faktiskt är rätt spännande, får se hur det blir med den saken! :P

Men iallafall...IMORRON ÅKER JAG HEM :D:D Måste packa ikväll och ska försöka att inte ta med så jättemycket den här gången :P Har alltid tendensen o ta med mig på tok för mkt kläder som jag ändå aldrig använder och som bara ligger i resväskan hela tiden jag e hemma :P


OCH PÅ LÖRDAG SKA JAG ROLLA :D Jag längtar otroligt mycket!

Och så längtar jag efter att få träffa alla! Saknar er så otroligt mycket <33

Baaaaah, nu kom jag på att jag borde stryka mina kläder -_- fuuu!


Jajja..have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Yay,. kom hem kom hem kom hem. Tror jag behöver dig.

Kram sötnöt <3

Postat av: matta n

såg bilden på mig på klassbloggen din! kul ju!:D

2010-04-05 @ 20:38:07
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback