Emty Room

Nu är jag tillbaka! Känns väl okej, saknar hemma o missar både kusinens teater och rollspel med horokruxer. Men men, det är inget o göra ngt åt! Får rolla massor på påsklovet istället och se teater nån annan gång : )
När jag kom tillbaka till skolan igår så var det jäättetomt! Alla är typ borta i vårat hus, antingen projektarbete eller praktik, så jag var helt ensam!
Fast tur hade jag ändå för senare på kvällen kom iallafall Qayza :D Så helt ensam är jag iallafall inte :D

Har tittat igenom mina projektbilder idag o börjat redigera lite. Det blev fler dåliga än jag trott men samtidigt är det en del jag är väldigt nöjd med :D Så jag tror det kommer bli bra! Har dock inte fotat klart än, ska fota lite på påsklovet också.

Ikväll blir nog en lugn kväll, borde ta tag i tränandet men det kanske jag får ta imorn ;P Eller nått XD Jag e så lat nu för tiden -_- På det sättet borde man ha fortsatt med gymnastiken, fatta vad stark man var då :P Och jag har väl tappat allt nu XD jajja...


Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: JAA, du anar inte vad du missade, haha!

det hade varit grymt om du var där, menmen, inget att göra åt saken. Jag kommer kanske kunna få köpa en dvd med hela föreställningen och isåfall så kan du ju få se den! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback