Tomorrow tomorrow

Näst sista dagen idag, imorron flyttar jag hem igen. Har packat o packat de senaste dagarna och har faktiskt lyckats helt okej med att kunna packa ner allting även fast jag typ har HUUUUUR mycket kläder som helst ;O Alltså jag fattar inte hur mkt kläder jag kan ha! En hel blå Ikea-kasse plus lite till! Helt sjukt.
+ En till Ikea-kasse, 2 resväskor och ett x antal plastkassar där jag har packat resten! Är glad att jag får sjuts hem, annars hade jag lätt fått åka två gånger!
Så jaa, plus att jag har dammtorkat det mesta men det är fortfarande en del dammtorkning kvar och framförallt dammsuga och torka golv!
Jag har mycket o göra idag!


Och idag har vi haft knytisfika med klassen! Jätteroligt fast man blir ju så mätt! Först frukost, sen fika o sen lunch! Gaah, min mage är typ dubbelt så stor just nu -_- Not fun! Aja, det får man väl ta.....


Packapackapackapacka, duscha, packapackapacka, städastädastädastäda...Ja, min dag idag alltså, än en gång!



Ha en bra dag!



Just because you've got the emotional range of a teaspoon
doesn't mean we all have.


- Hermione Granger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback