If you change you'r mind, I'm the first in line!

Resan norrut blev väldigt lyckat :D Först for vi till Luleå där vi sov, sedan vidare till Haparanda där vi gick på Ikea och for in och ut i finland! Vi var även en sväng till Kukkolaforsen! Fint ställe!
Efter det tillbaka till Luleå, sova där och sen vidare hem! Mycket trevligt :D

Och i torsdags vad jag och mamma och plockade hjorton! Vi hittade faktiskt en hel del :D nicenice, me love hjortron!


Fest i fredags! Jätteroligt :D Dock ska vi inte alls tala om dagen efter...DX

Aja..såg Mamma Mia igår och jag ÄLSKAR verkligen den filmen! Älskar låtarna, älskar skådespelarna o jaa..alllt! Ibland önskar jag att livet bara kunde vara en musikal..fatta vad nice!!

Ikväll blire rollning med folk o imorn börjar jobbet igen! Tre veckor kvar, det ska jag nog stå ut med!


Ha en bra dag!





Jag hoppas verkligen inte att Ron är inne på nån annan av flicktoaletterna...
/Percy Weasley


Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
/Albus Dumbledore



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback