Säng säng säng Sova sova sova

Har varit astrött de senaste dagarna. Förstår inte varför, har ju sovit rätt bra ändå på nätterna så jag borde ju va pigg!
Aja, det är säkert att det är så mörkt fortfarande och att man inte riktigt hunnit ställa in sig efter lovet.

Håller på att söka sommarjobb för fullt. Vill så gärna ha något annat än på städ! Ska ta o rusta upp mitt CV en aning ikväll hade jag tänkt så att jag kan börja skicka iväg ansökningar. Har vissa ställen som hade varit extremt roliga att jobba på och jag hoppas att de ska söka sommarjobbare i år med!

Och inget andra år blire på fotolinjen här, så jag bor nog i Umeå till hösten. Var nog ändå rätt skönt med tanke på att jag faktiskt längtar hem, och vill passa på att vara hemma när jag har de flesta kompisarna kvar där.
Måste också börja leta kurser jag kan söka till hösten, ifall jag inte får något jobb! Ett arbetslöst år till klarar jag inte av!

Imorron far mina föräldrar till Thailand. Så himla orättvist! Aja, nästa gång ska jag också med. Åsså ska jag försöka övertala mamma om en resa, antingen till London o se musikal eller till Barcelona och se fotboll!


Jajjaa...Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu blev jag faktiskt glad :3 Av att höra att du kommer hem. För jag har saknat dig, mer än jag själv vet om skulle jag tro. Det är så svårt när du aldrig är inne på msn osv D: knappt fefo juu.

Himmla orättvist med utomlandsresor ja D:



Jag kan skicka dig en Hogwartstoalett :P

Postat av: IB

Lycka till med jobbsökandet. Bra att du kommer hem för jag ska skaffa en kamera och då kan du hjälpa mej med tips om fotograferingens konst. Fick blodad tand med fotoramen! Vi skulle också kunna tänka oss en resa till solen men det är ju inte så lätt som du vet.

Kram från morfar o IB

2010-01-20 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback