Back back to school again!

Jaa, imorron bäre av till skolan igen. Har varit härligt o va hemma men lite har man ju längtat tillbaka mest hela tiden, till klassen o alla andra trevliga människor!
På ett sätt vill jag tillbaka, jag älskar foto och har inte haft ett så bra halvår på länge. Men samtidigt är jag otroligt pepp på att bo här i Umeå, skaffa jobb och flytta hemmifrån.
Är så otroligt kluven på vad jag ska göra till hösten. Det har pratats om att göra ett påbyggnadsår och det hade varit väldigt roligt, men samtidigt vill jag hem! Men jag skulle aldrig klara av ett arbetslöst år till så isf vill jag veta vad jag gör i höst, men det vet jag inte förns i sommar nån gång.
Jag HATAR verkligen mitt ovissa liv. Nån som har en spåkula som kan visa mig vad som kommer hända med mitt liv detta år?

Morr...


Aja..det ordnar sig säkert I Hope.

Idag har vi slängt ut julen = Kastat ut julgranen, tagit hammarn och slagit sönder pepparkakshuset och ätit blåbärskaka mitt i vintern.
Vi har även hunnit med att grilla korv i stugan o skottat lite tak!

Japp..have a good day!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det blir bra, förr eller senare. Men det är ju just det där, man vet aldrig vad som kan komma runt hörnet, och därför borde man inte få oroa sig för det, men det gör man ju ändå D:

Postat av: Hannah

peta på Jag tycker ngn borde uppdatera sin blogg D: så man får veta hur hon har det där borta :3

2010-01-17 @ 16:01:22
URL: http://raindropslikepurple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback