Spice upp your life

Måndag igen, och 5 dagar kvar tills jag far hem :D Även fast fem dar känns så otroligt lääääääänge så hoppas jag att det kommer gå fort, det brukar göra det! Men det ska bli så otroligt skönt o fara hem. Är så fruktansvärt less just nu och vill bara hem, har ingen inspiration till att fota och ideerna är någon annanstans än i min hjärna.
Trött är jag också, vill bara sova bort veckan så det kan bli fredag! Det enda jag går upp för är att dagen ska ta slut. Fast det som ändå får mig att gå upp och hålla mig uppe är, förutom hemfärden, att jag direkt ska till Hannah på kalas på fredag :D Det ska bli så otroligt roligt och det är väldigt välbehövligt med något att riktigt längta till!

Idag blire mest eget arbete trorja, och imorron ska vi bowla med klassen! Känns roligt :) Och på onsdag...mwaaah! I'm nervous! Men det ska gå bra, I hope :] ^^

Ha en bra dag! Jag ska försöka ha det iaf!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback