Crazy

Sen igår är jag hemma, efter en buss som var en timme sen och en jättetrevlig kväll hos Hannah med massa underbart folk :D

Bussen var som sagt en timme sen, fick stå ute o vänta hela tiden eftersom att jag inte visste när den skulle komma. Men tillslut kom jag iallafall hem men då vare o direkt fara iväg till Hannah på kalas :D Det var underbart med god mat o trevligt sällskap!

Igår var jag bara hemma o såg melodifestivalen.

Idag har jag bland annat köpt en ny sladd till min dator, efter att den andra börjat glappa! Så nu funkar datorn aldeles utmärkt :D Åsså har jag bakat matbröd!

Imorron ska jag till VK-huset för att börja min praktik denna vecka. Har ingen aning riktigt hur bussen går men det blir nog bra. Och det ska bli riktigt spännande :)

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback