Does you't mother know?

Jobb jobb jobb igen som vanligt :P inte det roligaste men de jag jobbar med är jättetrevliga så det gör nog det mesta bra :)

Var på kalas igår, lillbrorsonen Albin fyllde 2 år :) Han har blivit så stor nu, han som typ föddes nyss! Och Hjalmar börjar bli så stor nu, snart fyller han 5 år! Storkillen :)

Har också bestämt vad jag ska göra med mitt liv, trorja! Ska söka Bildjournalistprogrammet i Sundsvall nästa år! Och detta år ska jag försöka skaffa nått jobb o gärna en lägenhet :)
Känner verkligen att det är det jag vill och har velat ända sen jag praktiserade på VK! Känns skönt ändå, nu hoppas jag bara på att jag kommer in oxå ;)



Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.
/Arthur Weasley


In dreams, we enter a world that's entirely our own.
/Albus Dumbledore


Kommentarer
Postat av: IB

Vi hoppas för din skull att du kommer in. Lycka till.

Morfar o IB

2010-08-03 @ 21:37:44
Postat av: Hannah

Lägenhet med dig, ja tack! Om det går vill säga..

Hoppas du får jobbet, samt kommer in nästa år. Men det gör du nog! Kram på dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback