Hard work work

Har faktiskt varit väldigt effektiv i veckan med projektet. Trodde jag skulle få jobba massor efter den förlängda londonresan men hittills har jag skrivit ut alla bilder, gjort alla ramar klar förutom målning som jag ska göra senare idag då målarrummet blir mer ledigt, beställt glas till ramarna och beställt fotobok :D
Måste skriva ut bilder till hängning oxå, vi ska ta en bild från vår utställning som ska hänga i cafeterian på skolan också. Jag hade faktiskt rätt tur och kunde hitta en väldigt fin bild som går att göra 40x40! :) Känns bra!

Igår blev det utgång för att fira Jennifer! Väldigt trevlig kväll men så synd att den infallde på en onsdag!


Ikväll ska jag packa och stryka och imorron far jag hem :D

SNart äre vennisage! bara en vecka kvar! Shit, tiden går fort fort fort! Snart är allt slut! Vad händer då?



Have a nice day!


Ps. kolla fotoblogg! Nya bilder från London :D (länk i spalten till vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback