photo magic

Nu är jag hemkommen efter att ha varit på fotomässan i Stockholm. Det var rätt roligt faktiskt! Allt från kamerautrustning till fotografutställningar.
Dock var det extremt mycket folk så efter en stund så blev det lite jobbigt! Men det gick väl. Köpte dock bara en fototidning och en prenumeration på action-foto(med bland annat sportfoto som jag är riktigt intresserad av) så det ska bli intressant o se vad det är för en tidning och om den är bra!

Ikväll blire o träffa några klasskompisar o dricka öl/cider o snacka! Känns kul :)


Och på fredag nästa vecka fyller jag 20 år! :D Jag längtar!


Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: IB

Förstår att det var intressant med fotomässan. Det är ju ditt stora intresse. Present väntar på din 20-årsdag när du kommer hem.

Kram IB o morfar

2009-11-15 @ 12:23:36
Postat av: matilda

SV: ja du måste verkligen skaffa dig en!

om inte kan du ju alltid göra det efter jul för då kostar dom typ 1 krona på rusta.



nä alltså jag tycker inte chokladen är sådär jättegod, men helt ok antar jag! återstår att se den 1:a!:D hoppas du har det toppen:):)kram

Postat av: matilda

SV: ja du måste verkligen skaffa dig en!

om inte kan du ju alltid göra det efter jul för då kostar dom typ 1 krona på rusta.



nä alltså jag tycker inte chokladen är sådär jättegod, men helt ok antar jag! återstår att se den 1:a!:D hoppas du har det toppen:):)kram

2009-11-24 @ 19:44:47
Postat av: josscool

har helt glömt bort att säga grattis till dig eftersom vi inte kom och fikade. Grattis i efterskott!! :)

2009-11-25 @ 10:20:43
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback