Let's get happy!

Har nu fått tag på två kändisar jag ska fota :D:D Känns otroligt roligt och jag har en ide faktiskt hur jag ska göra, måste bara hitta lite rekvisita XP

Idag har det varit fortsatt arbete med temaarbetet. Vi har alltså en temavecka alla esteter då vi ska göra någonting på temat värme, det kan vara nästan vad som helst!
Jag ska inte avslöja allt för mkt men det har nått att göra med att för mycket värme kanske inte alltid är så jättebra!

Ska ta o skriva ut de sista bilderna och sen äta. Och ikväll blire o stå modell för Qayza :)


Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: IB

Spännande. Lycka till.

IB

2009-11-26 @ 20:20:41
Postat av: matilda

SV: TACK:)

Postat av: matilda

Sv: men då tycker jag att du går och köper dig en lussebulle! det är ju faktiskt 2:a advent redan!



och ja, det var mysigt, men varken du eller mormor var ju där så det sög:(, + att det regnade, menmen.



kram

2009-12-06 @ 13:19:41
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback