Nu kommer det töntar!

Snart äre dax, brännbollsyran :D Känner mig faktiskt taggad för första gången! Ska bli riktigt roligt :D
Måste göra klart min outfit och baka, men det hinner jag med hoppas jag :)
Funderar på o gå dit lite tidigare för o kolla på nå lag o hitta banan vi ska va på ^^
Bra väder iallafall o det är skönt :) Dock äre lite molnigt här o var men det kan ju va bra om det blir väldigt varmt, som det ser ut som att det ska bli :P

Vi ska va nördar XP Jag tänkte skriva på framsidan en massa random meningar från fysik/kemi böcker XP Måste försöka hitta nå gamla fysikanteckningsböcker (om jag nu inte slängt dom vill säga XP) :P


Yepp yepp! Tagga tagga :D



Kommentarer
Postat av: kusinvitaminmatilda

SV: haha jaa eller hur!! helt klart !

ja det gör jag gärna!



men du Jojoooo, hur gör vi med fotandet egentligen? för imorgon är jag i sillis hela dagen... men annars kan vi ju bara ta det en annan dag så vi kan vara på i20 elr ngt annat fint ställe:) kram, vi hörs!

Postat av: Hannah

Hehe, joo eller hur xD

Men jag ska tvinga mig igenom dom :D Den där grejen om att läsa om alla böckerna har ju nu börjat :3 Kommer dock inte hinna läsa i den takten för det är för segt för mig. Ska klara att läst alla innan vi drar till stockholm, ev. sista på bussen :P

2009-06-01 @ 13:52:04
URL: http://raindropslikepurple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback