Life is now

Körlektion idag! Det gick väl ändå hyffsat faktiskt! juppjupp

Väldigt varm dag idag, dock mulet :/ Satt ändå ute en stund o läste men det är inte lika kul när inte solen e framme!
Nu ser det mer ut som att det ska bli regn ;O

Har snart dessutom läst ut HP6. Har bara 8 kapitell kvar ;O Och mitt mål var o läsa ut den innan filmen, och det lär jag ju hinna med marginal XO Och ju mer jag läser ju mer kommer jag ihåg saker :P Så nu kommer jag förstå filmen förhoppningsvis XD
Jag längtar ihjäl mig på filmen ;O Hoppas att det blir o se den i stockholm med fefofolk <33 Att se HP filmen med enbart HP nördar borde ju va oslagbart :D

Ikväll blire tarelugnt kväll. Tänkte se en film åsså spelar UIK ikväll och det visas på tv! :)

Jag bakade igår men det blev misslyckat -_- SKulle baka äppelkaka i långpanna, men det blev bräänt! och nu luktar det pepparkaka i hela huset och det känns inge bra eftersom att det är sommar snart ;O
Börjar det regna kanske jag bakar nått mer (A) Jag blev sugen på blåbärskaka <33 Min favoritkaka! Den slår faktiskt kladdkaka!


Har skaffat spotify nu :D Så jag sitter o lyssnar igenom en massa hammerfall låtar nu! Måste ju förbereda mig inför Pdol :D:D <33

byebyee!


Kommentarer
Postat av: NYHÅRE

Sv: TAAACK kära du!:):::)) <3333333

Postat av: nvcfg

TAGGA YRAN NU OCKSÅ JOJJO!!!!!

2009-05-27 @ 19:04:54
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback