Girls just to wanna have fun!

Var på 20 - års fest igår på rött med 80-tals tema :) En gammal foto-filmkurs-kompis, Therese(+två av hennes kompisar), fyllde år :) Det var verkligen jättekul. Kände typ 3 st där och förutom Therese var det ingen av dom jag brukar umgås med :P
Började dock snacka med nå pers där som jag hängde med hela kvällen XP Dom var riktigt sjysta, dock kommer jag inte ihåg vad dom hette XP
Efteråt gick vi hem till nån på ålidhem på en planerad efterfest men som istället blev eftermat XP Hamburgekött med mackor som bröd ;P men det var gott!
Höll dock på att frysa ihjäl när vi gick till dom så jag ringde mamma som kom o mötte mig när jag skulle hem o hade med sig vantar o mössa. Tack Mamma!
Väldigt lyckad kväll alltså!

Nu e jag bakis o väldigt trött. Är sugen på skräpmat. Har ont i armarna som jag tror beror på att jag sovit konstigt.
Men det äre värt! :D

Och Imorn äre körlektion och jag vill inte ;O Blaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback