Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel

Stugan i fredags! Det var väldigt skönt att få komma ut dit, dock lite tråkigt när det börjar regna o man inte har så mycket att göra :P
Satte även upp studsmattan :D Det var nice, dock kunde jag inte hoppa så länge för regnet kom men men! Den finns ju kvar HELA sommaren sen :D:D

Kulturnatta i lördags! Var med en massa folk o det var trevligt :D Hade dock inget speciellt jag skulle se, förutom improshow, men jag följde mest bara efter alla andra :D
Åt även en massa godis mest hela tiden. Men det behövdes eftersom att det blev ganska mycket stå och gå och jag var trött o blaah ibland!
Och vi var som sagt på improshow. Det var huuur kul som helst :D Och massa poppulärt, fullsatt vare tillochmed!
Jag älskar improshow! Det är så fantastiskt. Och dom är så himla duktiga! Jag förstår inte hur dom gör ;O
Sen gick vi mest runt och typ halv ett vare en alternativ modevisning! Det var rätt intressant :)
Sen cyklade jag hem med en av Hannahs kompisar som oxå bor på samma område som jag! Trevligt med sällskap :)

Spelade brännboll idag! träning inför yran! Det var trevligt fast väldans varmt! Dock e jag typ säämst i laget o 4 år äldre än alla andra men det ska nog gå bra ändå XD

Var även med Matilda! Vi fotade en del och gosade med hennes råttor :) trevligt trevligt!

Nu ska jag sova och drömma! Drömde underbart förra natten så jag hoppas att jag drömmer mer inatt!


Om man kunde leva sitt liv i drömmarna, då hade jag lätt gjort det!


Kommentarer
Postat av: matilda (som förövrigt är mycket taggad inför bby!!)

Hejdu! Tänkte påminna dig om att leta upp en vit

t-shirt så att vi kan skriva på den på torsdag! Igårkväll gjorde vi en logga där det bla stod "LARS OLAV'S ARMY" som ALLA ska ha skrivet på baksidan på tröjan. (På framsidan kan man skriva vad man vill, bara det är något nördigt) Så en vit t-shirt = måste. Resten måste ju inte vara lika, men du kommer kanske ihåg vad vi ska ha? (shorts högt uppe i midjan, knästrumpor, fula (men bra) gympaskor, stora (gamla) glasögon, fluga, hängslen, skärp också ska AllA ha mc donalds ögonbryn(haha!) jag vill egentligen inte det bara för att det är så fult, men det kommer vara som pricken över i:et för allas outfit! Alltså måste vi ha det!

Sedan så måste vi ju samåka på fredag och det kommer lbi typ 4 bilar som kör och sen så tänkte vi att vi måste fixa oss tillsammans typ hos hanna. men mer om det lite senare.

vi höres! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback