Now She Sleeps In A Box In The Good Soil Of Denmark

Nu e jag hemma från Fjällen :D Det var väl okej, vädret var väl inge vidare, snöade för mycket. Och första dan vare först sol, sen snö, sen sol, sen snö osv osv osv. Det kallar jag verkligen fjällväder!
Men lite åka blev det iaf :) Så det va ju nice!
Sen även lite fiske. Jag HATAR o fiska så jag satt mest på min egengjorda snösittplats i snöovädret och gjorde ingenting. Men jag klagade inte *stooolt*!
Det var även nå Polis EM i skidor, både på längden och utför. Roligt o titta på :)


Nä, nu ska jag ner o se tv trorja! Och imorn blire jobb -_- Men men..ska iaf va me Hannah imorn så det blir ju bra :D:D


Byebye!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: åH, tack snälla du,jojjo! vad glad jag blir: )

visste ej att du hade en blogg, men nu vet jag! spännande!

och angående designen så kan jag tyvärr inte säga att det var enkelt elr ngt sådant eftersom att det är en duktig vän som står bakom alltihop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback