Stop right now

Såpp, då vare slut med helgjobb för denna gång! Jobbade min sista helg nu och om 3 veckor börjar jag sommarjobba vardagar! (5 veckor). Känns skönt att inte behöva gå upp klockan 5 nå mer!

Var med Hannah igår! VI BADADE :D Hii! Efter en lång tids övertaling tog jag äntligen mitt första dopp! Det var faktiskt skönt :) Och vi var i ett tag.
Senare for vi hem till mig o tog det lungt med film och prat. Tack Hannah för att du ville göra mig sällskap <33

Och
På tisdag bäre av till VARBERG :D:D Jag längtar massor! Och jag har bestämt att jag ska på Lisseberg iallafall! Sen får vi se vad som händer!

Och om 2 veckor drar jag och Hannah till stockholm :D:D <3

Åsså äre förståss Pdol som ska hinnas med! :D


Have a nice warm day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback