Munnen den ska skratta o va gla

Gick upp tidigt imorse, klockan 6, för att cykla till kusin Matilda och sen fara vidare till i20 och ett ställe med massa klotter o grejer för att ta kort.
På vägen dit fastnade mitt skosnöre i cykeln på nått mojsigt vis så jag fick lov att slita av det XP Så nu sitter en liten bit skosnöre i min cykelkedja :P

Aja, men fotandet gick massa bra o jag fick många fina bilder :D Laddar upp några senare ^^

Sen for jag till tandläkarn. Det gick bra, hade inga hål :P Men nu börjar det kosta för mig -_-.

Sen när jag skulle cykla hem från tandis så hittade jag en 50-lapp på vägen :D Det var riktigt nice! Så nu e jag rik XP

Ska snart på stan o ikväll blire afropowerdance och inte så mkt mer XP


byebyee!

Kommentarer
Postat av: M

vilken tur attt du var hålfri!¨

skica bilderna?!?:D:D:D:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback