Listen to your heart

GRATTIS MOLSIE TILL STUDENTEN :D:D <333

Min kusin Malin tog studenten idag så vi stod och väntade på hennes skola för att gratta henne när hon sprang ut! Hon fick en lite groda som höll i ett blått hjärta där det stod grattis till studenten av mig :)


For sedan ner på stan för att se studenterna fara runt i sina vagnar! Det var väldigt kul. Och det är ett väldans liv när alla skriker ut sin glädje o sjunger med i låtar osv! Men det är stämning! Och man fick många minnen från när man själv tog studenten för ett år sen. Hade varit väldigt kul att få uppleva studentdagen en gång till!

Aja..Nu väntar jag bara på att klockan ska bli fyra så att vi kan fara iväg till kusin o äta studentmat :)

Och ikväll blire fotboll, Sverige-Malta! Om inte sverige vinner nu så äre extremt skammligt!



Aja..tjingeling!


Kommentarer
Postat av: M

SV: det tycker jag med!

:D



det låter som en väldigt bra idé! :):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback