Hearts on fire

Nu är jag hemma från Pdol, och OJ VAD BRA DET VAR!

Började kvällen med o sitta på en bänk o nån park o dricka lite. Sen gick vi in på området och började med o se Veronica Maggio. Efter det gick vi och åt, jag tol Langos! Okej, den var god men inte lika god som förra gången : ( men det stället för stängt just då när vi skulle äta!

Och vid 23.00, gick vi till scenen och såg Dead By April :D Det var sjuukt bra! Ringde mina kusiner som fick höra hela Loosing You! Helt makalöst! Jag hoppas ni tyckte det var bra!

Efter det hade vi en halvtimme till godo o äta lite thaiwook innan vi gick vidare till scenen för o se HAMMERFALL :D De var huuur bra som helst. Hoppade och även skrek till de låtar jag kunde. Ringde mamma runt halv två då de spelade Hearts On Fire! XD

Efter det gick vi vidare till vår lilla bänk vid parken. Där sov vi en stund, eller ja sov gjorde  iaf inte jag! Vid halv fyra på morron gick vi in mot stan. Det var fortfarande folk uppe och vissa gatukök hade fortfarande öppet.
Och sen, när vi gick mot busshållsplatsen, så såg jag ALLA I HAMMERFALL komma ut från en pub UNGEFÄR 50 METER IFRÅN OSS! Dock gick jag INTE fram till dom, vilket jag ångrar lite just nu. Aja, man kan inte få allt!

Sen satt vi på busstationen eller hände på shell innan bussen gick 6.40.

En väldigt bra helg, dock hade jag gärna velat sova någon annanstans. Så uteliggare vill jag nog inte va igen!

Inatt sov jag över tolv timmar, det var välförtjänt! (dock kommer jag inte kunna sova i natt men men :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback