Där flyr han bort med den vilda.

Nu är både jul o nyår över. Julen var lite annorlunda detta år för inga syskon var med men det vart ganska trevligt ändå. Fick massa flytta-hemmifrån grejer, singstar, film mm. :)
Nyår tillbringades med Matilda med mat o film o mys!
Jobbade även julafton, annandan och helgen efter det. Tydligen hade det varit extremt mycket folk på akuten den helgen och det märktes verkligen. Det var smuts o grus överallt och även fast jag städade där på lördagen så såg det nästan ännu värre ut på söndagmorronen. Tur bara att jag börjar så tidigt så det är hyffsat tomt i salar och framförallt i väntrummet.
Ska jobba på tisdag och till helgen. Känns tungt men det ska nog gå bra.

Jag vill åka skridskor, men jag har inga. Eller jag har, men de är för små. Sånt suger. och jag vill, konstigt nog, åka skidor oxå men det är sviiiinkallt ute och det känns inte så peppande. Men imorron kanske! Hoppas bara det är lika vackert väder som idag.

Vi har även skaffat en platt TV nu! Känns ganska kul för nu ser man iaf vad det står på tv:n vid tex. sportevanemang osv XP Jag har fått den gamla tv:n till mitt rum, då min var ännu mindre. Känns bra.
Nu vill jag bara få ett jobb och flytta hemmifrån.



tjobalooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback