Låt mig en dag, bara ett tag, få pröva på!

Ibland dyker saker bara upp sådär hux flux. Det hände mig igår. Har letat efter en väska huuur länge som helst och inte ens hittat nån jag sagt kanske till. Men igår när jag och mamma var på strömpilen så hittade jag på H&M en röd/svart rutig väska som va massa fin :D
Så då var väskproblemet hur världen XP

Var även med Thomas igår :) Vi spelade lite och åt fruktsallad. Massa niceelinice!

Ska gymma idag också. Känner att jag har massa träningsverk sen i onsdags men det ska nog gå bra ändå XP

Och ikväll blir jag ensam hemma :P Mina föräldrar ska på nån fest med jobbet. Hade tänkt köpa hem gurka och morötter som jag ska dippa och sen en massa frukt :D ska bli gott!

Och i helgen ska jag jobba..Yippiieee....nooooot!


Och alpina VM går ju som det ofta går för svenskar..iiiinge bra!


Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback