Get so far

Idag händer det precis lika mycket som alla andra dagar = absolut ingenting. Ska väl till körskolan o gymmet som vanligt men jaa..det är ju som sags som vanligt-_-.
Jag HATAR verkligen att typ ALLA jobb jag skulle kunna tänka mig att söka på arbetsförmedlingens hemsida finns i SÖDRA SVERIGE, typ stockholm, göteborg, malmö, jönsköping..jaa, jag kan fortsätta räkna upp alla städer i söder.
Och det hade ju varit roligt att flytta någon annan stans, men det är ju svårt nu eftersom att jag:
1. ska kanske plugga till hösten och då kommer endast kunna jobba några månader.
2. Inte har en lägenhet och skulle då måsta söka en sån oxå! Och tänk om det inte finns nån? :O
3. Jag måste ta körkortet innan jag ens kan lämna stan, och det känns tungt!

Så..det blir nog o stanna hemma och vara arbetslös ett tag till då.

Men jag TAGGAR Tärna/Hemavan JÄTTEMYCKET iallafall :D:D Ska bli huuur roligt som helst! Hoppas bara det är fint väder (iaf att det inte regnar, och helst inte snöar).


nä, nu ska jag göra lite kompliteringar på kursen och sen ska jag väl dra mig vidare till körskolan, om jag orkar....



tjollahoppsansa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback