Vet din mamma att du super?

Tydligen går det något konstigt knasigt på skolan. Jättemånga har svårt att sova och även jag. Sov knappt i natt och förra natten. Är aptrött just nu men ändå kan jag inte sova!
Mysko! Och dessutom har jag fått ont i halsen..hoppas bara att det INTE blir något mer för jag har ingen lust att bli sjuk över jul.


Och igår var det temadag på skolan. Temat var droger och de som går Beroendeteapeututbildningen(ellerhurdetstavas) höll i det hela :) Det var faktiskt väldigt intressant.

I lördags blev det äntligen pepparkaksbak :D Tack Fredrik för att du ville ställa upp o baka med mig!

I helgen blir det förhoppningsvis en tripp till hudik för att köpa lite julklappar och sen på kvällen är det inflyttningsfest hos Sara :) Ska bli riktigt roligt!


Och om 1½ vecka är det jullov. Känns helt otroligt att att det redan snart är jul. Men det känns skönt, vill bara att veckorna ska gå fortare än fortast så att jag kan få komma hem.

Men dock är det ingen snö än :( Alldeles blött och grått är det istället! Snälla snö, kan du inte ta o börja snöa snart?


have a nice day


Kommentarer
Postat av: matilda

SV: haha! vas söt du är:)! jomen absoulut!!

jag tycker också att vi SKAAAA till PDOL SOMMAREN 2010!

vi hör hemma där, så är det bara. det är ju ett tag kvar, men vi skulle väl nästan kunna bestämma att vi ska dit redan nu. Fast jag vill gärna att det kommer några fler bra artister, för då är det bara att köra!

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback