Nu kommer det tomtar

Helgen har varit väldigt bra :)

I lördags var jag en sväng på stan och kollade julklappar. Hittade dock bara en men jag vet vad jag ska köpa till folk iaf, men jag väntar tills jag kommer hem till Umeå där det finns betydligt mer utbud än här i Hudik.

Senare på kvällen vare inflyttningsfest hos Sara :) Väldigt trevligt faktiskt!

Och igår vart det mest bara en ta-det-lugnt dag! Tittade lite på sport på TV och sen inte så mkt mer ^^

Och nu äre bara 5 dagar kvar tills jag kommer hem :D Saknar alla hemma så sjukt mycket och inte gjordes saknaden mindre när jag samma dag som hannahs saknar-dig sms får ett till jag-saknar-dig sms från Thomas!
Men snart så, har bokat biljett hem nu så!


Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Svar till "Jaaa, det skulle vara jätteroligt...."



Det skulle vara awesome! Dock känns det lite smått långt bort, men något vi absolut borde fundera över!

När kommer du få ett bra jobb då? Ska du flytta hem igen till sommaren alltså?

:3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback