Beyonde the mysterious beyonde

Helgen har varit extremt kul (bortsett från att jag jobbat XP). Syster fyllde 30 år i söndags så det har varit en hel helg med syskon :D
I lördags kidnappade vi syster till iksu spa. Det var härligt! Efter det for vi hem till oss och åt middag :)
Hjalmar fick se Landet för länge sedan och jag tror han älskade det! Han såg den nämligen TRE gånger på raken och var tydligen nån dinosaurie resten av kvällen :] Han är för söt, min brorson <3
I söndags var vi på megazone och Fortet :D Det var massa jättekul. Man skulle lätt kunna va där hur länge som helst XP 2 timmar var en aningens lite :P Men vårt lag vann iallafall :D Och Erica, syster, var i vårt lag och det är ju tradition att födelsedagsbarnet ska vinna! ^^
Efter det for vi till Gahndi och åt middag :)


Var med Hannah igår :) Jag hjälpte henne med idrottsläxa och sen bakade vi scones :D Jag älskar scones <3 Så himla gott!

Idag blire körlektion och va me Thomas :) Ska nog hinna med lite träning oxå ^^



OCH PÅ FREDAG BÄRE AV TILL ÖVIK <3333333 Jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback