And you singing a song

Dagen började med att jag gick till körskolan och gjorde lite teori. Det gick väl bra tycker jag ^^ Mamma ringde och ville bjuda på lunch! Tack Mamma! Det blev en varm macka med soltorkade tomater och mozzarellaost bl.a! Gott gott.
Sen övertalade mamma mig att gå o klippa mig ;O Så nu har jag lugg. Just nu ser det inge vidare ut, men det brukar det inte göra direkt efter att jag varit hos frisören :P Men det ser väl förhoppningsvis bättre ut imorron när jag har duschat.
Bild kommer imorron isf!


Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Tare lugnt typ ^^


Byye


Kommentarer
Postat av: Hannah

Bild bild bild!!



Och du SKA med till stockholm. Om jag så ska behöva smuggla in dig x3

2009-04-04 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback