A picture of you

Har ändrat designen en aning ^^ Tycker själv att det blev helt okej :) Måste dock få en bättre bakgrund, gillar inte att det bara är vitt! Men det tar jag en annan gång ^^
Men jag gillar citaten <3 Skulle dock vilja ha fler men det kanske kommer en annan gång ^^

Var med Hannah igår. Vi satt och såg på Harry Potter och fenixorden. Det var kul och oj vad vi klagade XP Allt från fel skådespelare till saker som BORDE varit med i filmen men som de tagit bort av en konstig och dum anledning.
Har dock glömt typ ALLT från bok 5, vilket resulterade i att jag tydligen inte hade förstått allt XD haha, jag e efter!
Därför håller jag på o läser sjätte boken igen nu. Iofs kommer det säkert att resultera i ännu mer klagande men jag kommer iallafall att förstå filmen bättre XP
Just nu minns jag...Iiiiingenting..typ! Förutom slutet ;P


Och just nu sitter jag och gör väldigt lite. Eller jag har ju just gjort klar designen på bloggen men nu efter det inte mycket XP
Det är soligt ute, kanske ska ta o sätta mig där en stund :P Känns väldigt lockande, hoppas bara att solen har kommit förbi trädet så det är sol på våran altan.

Ska vara med Matilda idag. Ska bli trevligt trevligt :)


Och forsa bilderna..jag VAR ju klar men det dyker ju upp nya bilder mest hela tiden -_- Har iaf 5 stycken helt klara, Behöver 1-3 stycken till. Men det ska nog ordna sig! Det är ju som sagt 17 dagar kvar till sista inlämningsdag..Och nej, jag känner absolut ingen som helst panik! nej nej! *hoost*

Aja..ut o kut!


Kommentarer
Postat av: m

Sv: haha ,ofc! (naat)

:)::):)



fin ny design förresten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback