This is the story of us all!

haha, jag har tråkit ;O Har senadrag i tårna på höger fot och det gör oont :( Och det vill aldrig ge med sig! Dumma senadrag! :'( Jag haaatar det! Uuusch!


menmen...


I lördags var jag på musikal :D The Sound of music. Den var väldigt bra :D Sist jag såg den var väl för typ 10 år sen och jag kommer inte ihåg nånting (eller ja, bara att vi fick flytta fram några steg för att det inte skulle sitta nån där ;P)


Idag hade jag bara en lektion. Det var härligt ;P Hade även träning idag. Eftersom att jag inte är med på tumbling så passade jag på att filma lite. Ska filma mer på torsdag då vi kör hopp! Och förhoppningsvis så kanske det blir nån gympavideo av allting :) förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback