Hey There Delilah

Idaag va en sån där dag då jag inte gjorde så mycket alls. Spelade lite på mitt nya PS2 (dansmatta(som jag fick av thomas) och harry potter (som jag oxå fick av thomas :])) :D:D. Det är jätteroligt och jag har bestämt att jag ska bli bääst på dansmatta (okej, kanske inte, men jag vill bli bra iaf ^^).

Annars vare träning idag oxå. Andra träningen för terminen, lika jobbigt som första. Känns verkligen att man haft jullov :P
Men det gick rätt okej, kunde dock gått bättre. men men! Det göre säkert senare ^__^

Annars börjar vi med nya schemat imorn. Ser rätt okej ut. Bara nya kurser förutom en! En bra sak e oxå att söka jobb kursen inte börjar förns vecka 5, vilket gör att jag börjar sent måndag och tisdag och ledig fredag i två veckors tid :D häärligt!


godnatt <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback