How we gonna pay last years Rent? ;O

Jag lyssnar på den låten just nu ;P Jag är som galen i musikallåtar (och själva musikalen som film oxå, men låtarna gör ju filmen som sagt :])


Imorn har jag äckelprov i idrottsmedicin, myologi (muskler). Huuur tråkigt och svårt som helst och jag blir galen på alla fästen, ursprung, latinska namn och laterala/mediala ord! ;O Jag hoppas för all del att provet kommer att vara enkelt och att jag kommer att kunna alla svaren, för jag har pluggat hårt och jag orkar inte göra om det ;O

Imorn ska vi även åka slalom/bräda på gympan..PÅ BRÄNTIS?!?! Av ALLA ställen så BRÄNTIS?! Typ världens minsta backe som det tar 3 sekunder o åka upp och 3 sekunder ner! yeaah!
Jag är extremt otaggad och just nu lutar allt mot att jag skippar skiten! Orkar inte konka skidor fram och tillbaka! Jag får fika hemma istället, det går lika bra det!


Nattsing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback